profile contact me pictures story follow

disclaimer
Assalamualaikum. Im Zaty Zahiruddin. I do love taking pictures and i loveeeee photography as well.

Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Kehidupan selepas SPM
4.27.2014 | 0 comments
Assalamualaikum uolss. 
Ekceli aku takde pape nak share, cuma.... yelah, dah nak pertengahan tahun dah ni. Lepas ni we alls *batch 96 akan masuk U, matrix, Form 6, kolej or else. Kan kan kan. Sekejap je masa berlalu. tup tap tup tap, dah sebulan dah lepas aku amek result SPM. Rase macam semalam aku menangis peluk Miss Hoe sebab Biology aku dapat A, bukan B bukan C. Ahakssss. Aku bukan nye salah seorang pelajar yang cemerlang. Cume *A je dalam SPM. Tapi aku rasa unfair lah. :'( Asal lah BI aku B. Apelah salah aku mengarang cerita panjang2 kat essay *tekup muka kat bantal*

Masa tu, cousin aku dah dapat temuduga Mascom kat UITM. Well, dia minta yang ade temuduga, not me. Aku isi borang UPU tu, takdek satu pun yang ade temuduga. Disebabkan terlalu lambat menerima berita, IPG aku tak mohon. Member kelas aku punya lah syok gi temuduga kat IPG, siap terserempak ngn husband Teacher Ida lagi. Hohoo. Riuh kat Whatsapp citer pasal temuduga tu jeee. And I was like........ HUH? Lol.

Nvm, aku pun nak rasa pergi temuduga ~~~~
Aku ade mintak JAD (MJHEP) yang gi Japan uhh. Syaziyah dah share.. aku ambil kesempatan lah nak mohon, ye dak :3
Lastly................ aku lupa nak check.. then temuduga pun aku tak powiiii *melepasss

Last 3 days, permohonan matrik and form 6 dah boleh check. Aku check.... tak dpat matrik, tapi dapat form 6 kat SAB, Muar. Hurm, but i still want to wait for UPU result. Like I said just now, im not an excellent student. But I yakin, pasti ade jalan yang terbaik Allah nak bagi :) InsyaAllah............

Esok aku temuduga UniKL :) Wish me luck. Byeeee Wasalam.

FUTURE
PAST