profile contact me pictures story follow

disclaimer
Assalamualaikum. Im Zaty Zahiruddin. I do love taking pictures and i loveeeee photography as well.

Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Selamat Hari Raya !
11.06.2011 | 0 comments
Assalamualaikum friends. :)
How are you today ? Saje tanye, aku cukup caring *hekhek.
Nak tanye nih, berape ekor lembu/kambing/unta ( :P ) yg korg dah sembelih ? Aku tahun ni tak sembelih ape2. Hehe. Mak korang masak pe ? Umi aku msk nasi ayam je. Sedap ape kan. Mak pulak, msk ketupat. Almaklumlah, ank2 dia balik, Kak Lin lah yang anyam ketupat tu. Comel2 aku tgk :P

Takpaa, takpa. Ayam kat dpur pagi tadi, ade lebih....sooooooooo.. aku amek kesempatan bedal peha dia petang2. Ngeee, Alhamdulillah, kenyang aku. :)

Btw, aku cuti 2 hari. Rabu mcm tak nak skola je, sebabnye aku ase nak ganti mmbe kelas aku yg ta dtg Rabu mggu lepas. Almost half of my classmates absent tau. :|
Soo, aku na jgk cuti. Tapi tapi, cikgu suruh datang. Lagipon, Khamis esoknye, ade lwatan. Kelas aku rasenye takde sape yg pergi. Begitu juga kelas kaa 2. I guess. So, takde org nnti kat Dewan Seminar.

Daripade wasting time.. baik aku bace2 blog ni, yg bnyk jugak info aku dpt. Heeee.
Jumaat nak je terus cuti. Boleh lah aku touch-up siket poomse aku. Memandangkan Ahad nye aku de pertandingan kat Dewan Maahad Muar.

Okay, Selamat Hari Raya :)

FUTURE
PAST